• Politika zasebnosti

    PRAVILA VARSTVA PODATKOV OB UPORABI SPLETNE TRGOVINE

    1 UVOD

    Z vašimi podatki delamo zakonito, pošteno, varno in za vas pregledno. Zavedamo se svoje odgovornosti, ker ste nam zaupali svoje osebne podatke. Zato so v nadaljevanju vse ključne informacije glede obdelave podatkov, naših obveznosti in vaših pravic skladno s Splošno uredbo o varstvu podatkov (angleška kratica: GDPR). Upravljavec osebnih podatkov je družba Pivovarna Hopsbrew, proizvodnja piva in trgovina d.o.o., Litijska cesta 297B, 1261, Ljubljana-Dobrunje, Slovenija. Za vsa vprašanja smo vam na voljo preko telefona (+38640730515) ali elektronske pošte (pivovarna.hopsbrew@gmail.com).
    • Vaše osebne podatke ste zaupali:Pivovarna Hopsbrew, proizvodnja piva in trgovina d.o.o.
    • MŠ: 4294967295
    • DŠ: 74329774
    • Litijska cesta 297B, 1261, Ljubljana-Dobrunje, Slovenija
    • +38640730515
    • pivovarna.hopsbrew@gmail.com

    2 VRSTE PODATKOV

    • Naša družba kot spletni trgovec za upravljanje naše spletne trgovine obdeluje podatke:o uporabnikih (uporabniško ime, geslo);
    • o napravi, s katere uporabljate spletne trgovine (npr. podatki o napravi, operacijski sistem, različice strojne in programske opreme, jezik uporabe in podobno);
    • o vaših interesih in nakupih (podatki o proizvodih, datumu in času nakupu, znesku, načinu plačila, izdanem računu in podobno);
    • dnevniški podatki (npr. datum in čas povezave, internetni protokoli, podatki o napakah ali zrušitvah).
    Da bi vam zagotovili prijazen in uporaben obisk naših spletnih strani in uporabo naših spletnih storitev izkušnjo obdelujemo različne vrste podatkov.
    Zbiramo vsebino, komunikacijo in druge podatke, ki jih posredujete oziroma objavite med uporabo naših spletnih strani. Prav tako zbiramo še podatke:
    • o napravi, s katere dostopate (npr. operacijski sistem, različice strojne in programske opreme, jezik uporabe);
    • o omrežju in povezavi, prek katere dostopate (npr. IP številka, jezik, časovni pas);
    • dodatni podatki iz naprav, če nam to posebej omogočite (npr. GPS in sorodna lokacija, fotoaparat, fotografije, kontakti);
    • dnevniški podatki (npr. datum in čas obiska, internetni protokoli, podatki o napakah ali zrušitvah).
    Ko niste prijavljeni s svojim uporabniškim računom, podatke zbiramo in shranimo označene z enoličnimi identifikatorji (npr. piškotki), ki so povezani z napravo ali brskalnikom, ki ga uporabljate. Na takšen način lažje zagotavljamo ohranjanje nastavitev med sejami brskanja.
    Ko ste prijavljeni z vašim uporabniškim imenom in računom podatke zbiramo in shranimo skupaj z drugimi podatki iz vašega uporabniškega računa ter jih varujemo kot osebne podatke.

    Kot upravljavci spletnih trgovin obdelujemo podatke glede uporabnikov, nakupov in transakcij.Ob obisku naših spletnih strani in uporabi spletnih storitev zbiramo podatke o vašem obisku.

    Ko niste prijavljeni, jih zbiramo in shranimo z enoličnim identifikatorjem (npr. piškotkom).
    Ko ste prijavljeni, jih povežemo z vašim imenom in jih varujemo kot osebne podatke.

    3 NAMENI IN UPORABA OBDELAVE PODATKOV

    Osebne podatke obdelujemo za naslednje namene in skladno z vašo privolitvijo do preklica oziroma našimi zakonitimi interesi upravljavca ali tretjih oseb točno določen čas, ko je to potrebno.Osebne podatke uporabnikov obdelujemo za namen našega pogodbenega razmerja, zagotavljanje prijaznega, varnega in učinkovitega spletnega nakupovanja ter varnost naročil in plačil.
    Podatke obdelujemo za zagotavljanje, vzdrževanje in razvoj naših spletnih strani in storitev ter za zagotavljanje informacijske varnosti uporabnikov, storitev in infrastrukture. Podatke obdelujemo tudi za namen prijaznega in uporabnega obiska naših spletnih strani in storitev (npr. vam prilagojene vsebine).
    Svojo privolitev za tiste namene, ki niso del zakonskih obveznosti ali pogodbenega razmerja, izrazite na različne načine: s samim obiskom naše spletne strani, s potrditvijo ali zavrnitvijo piškotkov in podobno. Svojo privolitev lahko kadarkoli spremenite ali prekličete preko uporabe naše spletne strani ali s sporočilom na naše kontakte (glejte prvi razdelek).
    Vaše podatke obdelujemo kot upravljavec. Za določene storitve lahko skladno z veljavnimi predpisi najamemo pogodbene obdelovalce (naše podizvajalce), za katere v celoti jamčimo. Podatkov ne posredujemo drugim upravljavcem. Podatke obdelujemo na infrastrukturi, ki se fizično nahaja na ozemlju Evropske unije, kjer veljajo strogi evropski predpisi o varstvu osebnih podatkov, vključno s Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR). Podatkov ne prenašamo v tretje države (države izven Evropske unije) ali mednarodne organizacije.
    Vaše podatke lahko obdelujemo tudi, če je obdelava potrebna zaradi zakonitih interesov, za katere si prizadevamo kot upravljavec ali tretja oseba, razen kadar nad takimi interesi prevladajo vaši interesi ali temeljne pravice in svoboščine, ki zahtevajo varstvo osebnih podatkov. Čas obdelave je povezan z zakonsko določenimi roki (npr. zastaralni roki in podobno).
    Kot upravljavec celovito digitalno poslujemo, vendar vse odločitve v zvezi s pogodbenimi razmerji in druge odločitve s pravnimi ali sorodnimi učinki sprejemajo naši zaposleni ob ustrezni informacijski podpori. Izvajamo obsežne ukrepe za zaščito vaših pravic in svoboščin ter zakonitih interesov. Vedno imate najmanj pravico do osebnega posredovanja upravljavca, do izražanja lastnega stališča in izpodbijanja odločitve.
    Podatke obdelujemo za prijazna, uporabno in varno spletno nakupovanje. Podatke obdelujemo tudi za, prijazen, uporaben in varen obisk naših spletnih strani in vsebin.
    Podatke obdelujemo na podlagi vaše privolitve, ki jo lahko kadarkoli prekličete.
    Vaše podatke obdelujemo na ozemlju Evropske unije in v sodelovanju z zanesljivimi izvajalci.
    Podatke obdelujemo tudi zaradi zakonitih interesov nad in drugih, če vaši interesi ali temeljne pravice in svoboščine niso pomembnejše.
    Čeprav poslujemo zelo digitalno, vaš sogovornik nikoli ne bodo stroji, temveč naši zaposleni, ki so vam vedno na voljo za vsa vprašanja in zahteve.

    4 PREGLEDNOST OBDELAVE IN VAŠE PRAVICE


    Trudimo se vam zagotoviti vse potrebne informacije o obdelavi vaših podatkov ter o vseh vaših pravicah in naših obveznostih na tem področju. Velik del odločitev o varstvu podatkov je prepuščen vsakemu posamezniku. Ljudje smo različni in naše odločitve glede zasebnosti tudi. Zato bomo z vašimi podatki ravnali točno tako, kot vi želite. _Svojo izbiro lahko uredite v svojem uporabniškem profilu.
    Ustava RS ter veljavni evropski in slovenski predpisi vam zagotavljajo vrsto pravic glede zasebnosti in varstva osebnih podatkov, med drugim še posebej naslednje:
    • pravica do obveščenosti o obdelavi vaših osebnih podatkov (besedilo, ki ga berete je del izvajanje te vaše pravice);
    • pravica dostopa do osebnih podatkov pomeni, da imate pravic od nas kot upravljavca dobiti potrditev, ali se v zvezi z vami obdelujejo osebni podatki, in kadar je temu tako, dostop do teh osebnih podatkov in dodatnih informacij (nameni obdelav, vrste podatkov, uporabnike podatkov, obstoj pravic in možnosti pritožbe, viri podatkov, morebitno avtomatizirano odločanje ali posebno profiliranje);
    • pravica do popravka pomeni, da imate pravico doseči, da kot upravljavec brez nepotrebnega odlašanja popravimo netočne osebne podatke v zvezi z vami; ob upoštevanju namenov obdelave, imate tudi pravico do dopolnitve nepopolnih osebnih podatkov, vključno s predložitvijo dopolnilne izjave;
    • Pravica do izbrisa, imenovana tudi »pravica do pozabe« pomeni, da imate pravico doseči, da kot upravljavec brez nepotrebnega odlašanja izbrišemo osebne podatke v zvezi z vami, če so izpolnjeni predpisani pogoji (obdelava ni več potrebna, preklic privolitve in neobstoj druge pravne podlage, utemeljen ugovor, nezakonita obdelava, izbris zahtevajo veljavni predpisi in podobno);
    • pravica do omejitve obdelave pomeni pravico, da dosežete, da kot upravljavec omejimo obdelavo vaših podatkov, če oporekate točnosti podatkov ali če ste vložili ugovor ali če je obdelava nezakonita ali če obdelava ni več potrebna za upravljavca, temveč za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo vaših pravnih zahtevkov;
    • pravica do prenosljivosti pomeni pravico, da prejmete osebne podatke v zvezi z vami, ki ste nam jih posredovali kot upravljavcu, v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, in pravico, da te podatke posredujete drugemu upravljavcu, ne da vas pri tem kakorkoli ovirali (velja za podatke, ki jih obdelujemo avtomatizirano na podlagi privolitve ali pogodbenega razmerja);
    • pravica do ugovora pomeni, lahko proti nekaterim vrstam obdelav vaših osebnih podatkov (javni interesi, zakoniti interesi upravljavca, nameni trženja) kadar koli ugovarjate in moramo dokazati legitimne interese za obdelavo oziroma prenehati z obdelavo (vedno v primeru trženja);
    • pravice glede samodejne obdelave in profiliranja pomeni, da za vas ne velja odločitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi, vključno z oblikovanjem profilov, ki ima pravne ali podobne učinke v zvezi z vami, če ni to nujno potrebno, predpisano ali če v to ne privolite.
    Če menite, da so kršene vaše pravice ali predpisi o varstvu osebnih podatkov se lahko pritožite pristojnemu državnemu organu. V Sloveniji je to Informacijski pooblaščenec RS (Zaloška 59, 1000 Ljubljana, telefon: 01 230 97 30, faks: 01 230 97 78, e-pošta: gp.ip@ip-rs.si).
    Zagotavljamo vam informacije. Ničesar ne skrivamo. Upoštevamo vašo izbiro. Skrbimo za vaše pravice.Pravica do obveščenosti – informacije za vas
    Pravica do dostopa – kadarkoli lahko zahtevate vse svoje podatke.
    Pravica do popravka – na vašo zahtevo bomo popravili napačen podatek.
    Pravica do izbrisa – v določenih primer lahko zahtevate izbris podatkov (pravica do posable).
    Pravica do omejitve obdelave – v določenih primerih lahko zahtevate, da podatke hranimo, a ne obdelujemo.
    Pravica do prenosljivosti – kadarkoli lahko zahtevate izvoz svojih podatkov (za prenos drugam).
    Pravica do ugovora – kadarkoli lahko zahtevate, da dokažemo zakaj obdelujemo vaše podatke.
    Pravica do samodejne obdelave – vedno se lahko osebno pogovorite in se vam ni treba kregati z računalnikom.
    Kršitve lahko prijavite Informacijskemu pooblaščencu RS

  • Pogoji poslovanja

    Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine hopsbrew.pokupo.shop.

    Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

    Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani hopsbrew.pokupo.shop kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

    1 . PODATKI O PODJETJU

     Pivovarna Hopsbrew, proizvodnja piva in trgovina d.o.o.

       MŠ: 4294967295

       DŠ: 74329774

       Litijska cesta 297B, 1261, Ljubljana-Dobrunje, Slovenija

       +38640730515

        pivovarna.hopsbrew@gmail.com

    2. VRSTE UPORABNIKOV

    Nakup v spletni trgovini je možen samo za posameznike!

    Če ste pravna oseba, prosimo, da nas kontaktirate preko stikov, da ročno opravimo nakup.

    Za oddajo naročila ni potrebna registracija. Za kupce ne ustvarjamo osebnega računa. Lahko komuniciramo prek e-pošte in telefona, ki sta bila določena pri oddaji naročila.

    3. PRAVICE INTELEKTUALNE LASTNINE

    Vse vsebine, objavljene na hopsbrew.pokupo.shop, so last Pivovarna Hopsbrew, proizvodnja piva in trgovina d.o.o. ali njegovih partnerjev, in se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene. Brez dovoljenja Pivovarna Hopsbrew, proizvodnja piva in trgovina d.o.o. ali ustreznega partnerja, se jih ne sme kopirati, razmnoževati ali distribuirati na kakršen koli drug način. Vsak partner je lastnik vseh ustreznih pravic intelektualne lastnine v zvezi z izdelki ali storitvami, prikazanih v njihovem imenu na spletnem mestu.

    Pivovarna Hopsbrew, proizvodnja piva in trgovina d.o.o. pridržuje pravico do sprememb vsebin, objavljenih na spletni strani.

    4. DOSTOPNOST INFORMACIJ

    Podjetje Pivovarna Hopsbrew, proizvodnja piva in trgovina d.o.o. se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:

    •   podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matična in davčna številka)

    •   kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov, telefon)

    •   bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)

    •   dostopnost izdelkov ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bili na voljo v razumljivem roku

    •   pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)

    •   vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške dostave)

    •   način plačila in dostave

    •   časovno veljavnost ponudbe

    •   rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen)

    •   pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

    5. PONUDBA ARTIKLOV IN CENE

    Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini hopsbrew.pokupo.shop ažurirajo in spreminja pogosto. Dopuščamo možnost napake pri vnosu tehničnih specifikacij artiklov. Slike artiklov lahko odstopajo od dejanskih.

    Vse cene so izražene v evrih in vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.

    Cene so predstavljene kot Spletne cene. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta in dostopna vsem uporabnikom spletne trgovine. Spletna cena velja tudi v primeru telefonske oddaje naročila, ko se podatki kupca in naročila oddajo v sistem digitalno prek spletnega obrazca.

    Prvotna cena je višja, stara cena artikla, po kateri je bil artikel v prodaji pred znižanjem cene.

    Akcijska cena je cena, ki velja zgolj omejeno časovno obdobje. To obdobje je datumsko določeno, se pa v primerih razpoložljivosti zalog lahko ustrezno podaljša.

    Cena s kuponom je cena, ki velja v primeru aktiviranega kupona za popust na spletni strani.

    Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod spodaj navedenimi pogoji.

    6. NAROČILO IN POSTOPEK NAKUPA

    V katalogu izberite artikel za nakup. Nekateri artikli vsebujejo dodatne možnosti, ki jih je treba izbrati, na primer barvo, velikost ali dodatke. Izberite železno število artiklov. S klikom na gumb „Dodaj v Košarico“ artikel dodajte v košarico. Če v košarico ne želite dodati ničesar, kliknite na „Pojdi v košarico“. Nato boste preusmerjeni v košarico.

    Če želite v košarico dodati več izdelkov, kliknite na gumb „Nadaljuj“.

    Desno zgoraj preverite vsebino košarice in izdelke, katere ste izbrali. Če je vsebina košarice v redu, kliknite na gumb „Na blagajno“.

    V naslednjem koraku boste morali vnesti podatke o kupcu, ime in priimek, naslov za dostavo, telefonsko številko, e-naslov, opombe. Izberite možnost dostave. Preberite pogoje poslovanja in potrdite, da se strinjate z njimi. Kliknite na gumb „Kupite sedaj“.

    Nato preverite znesek naročila in pojdite na izbiro načina plačila. Naročilo bo ustvarjeno v sistemu, potem ko kupec izbere način plačila. Nadalje, odvisno od izbranega načina plačila, lahko plačilo opravite na daljavo.

    Ko bomo prejeli vaše naročilo, bomo z vami stopili v stik preko elektronske pošte.

    Kupoprodajna pogodba ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina hopsbrew.pokupo.shop kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku platforme za e-poslovanje Pokupo.

    Naročilo se smatra za potrjeno, če kupec naročila ne prekliče. Pivovarna Hopsbrew, proizvodnja piva in trgovina d.o.o. ob prejemu potrditve o naročilu pregleda stanje zalog in možnost dobave. Če artikla ni mogoče dobaviti v napisanem roku se kupca o tem obvesti na vpisano telefonsko številko oz. e-mail naslov. Kupec lahko prekliče naročilo tako, da odgovori na e-mail, ki ga je prejel ob naročilu oz. pokliče na telefonsko številko, objavljeno na spletni strani.

    Pivovarna Hopsbrew, proizvodnja piva in trgovina d.o.o. v dogovorjenem roku pripravi in odpošlje blago z dogovorjeno metodo pošiljanja.

    Kupec potrjuje, da je polnoleten in da naročenega blaga ne bo posredoval mladoletnim osebam.

    7. NAČINI PLAČILA

    V naši spletni trgovini ponujamo dve glavni skupini plačilnih metod: na daljavo in ob prevzemu. Zaradi tehničnih razlogov morda zgoraj naštete metode niso stalno na voljo.

    1. Plačilo online na daljavo

    •   Plačilo na daljavo s kreditno ali debetno kartico (MasterCard®, Visa)

    •   Plačilo prek kartic je popolnoma varno, saj poteka prek plačilnega sistema STRIPE, podatki vaše kartice pa se ne shranjujejo na našem strežniku. Kupec in plačnik mora biti ista oseba, kot je lastnik debetne ali kreditne kartice.

    •   Plačilo na daljavo preko mBills

    •   mBills – mobilna denarnica za plačevanje.

    •   Plačilo s kripto valutami

    •   Uporabite priljubljene kripto valute za plačilo v naši spletni trgovini.

    •   Plačilo z nakazilom na račun Pivovarna Hopsbrew, proizvodnja piva in trgovina d.o.o. po ponudbi/predračunu

    •   Po oddaji naročila vam bomo poslali na vaš email ponudbo/predračun. S to ponudbo nato (preko elektronskega bančništva, na poštnem ali bančnem okencu) plačate predračun. Menimo, da je bila ponudba plačana, ko bo plačilo razvidno na našem transakcijskem računu.

    2. Plačilo ob prevzemu

    2.1. Plačilo ob prevzemu na naši lokaciji

    •   Plačilo ob prevzemu na naši lokaciji z gotovino

    •   Plačilo ob prevzemu na naši lokaciji s kreditno ali debetno kartico (MasterCard®, Visa). Kupec in plačnik mora biti ista oseba, kot je lastnik debetne ali kreditne kartice.

    2.2. Plačilo kurirju po povzetju na vaši lokaciji

    ◦   Plačilo po povzetju na vaši lokaciji z gotovino.

    Nekatera kurirska podjetja lahko končnemu kupcu zaračunajo dodatne provizije v primeru plačila z gotovino!

    •   Plačilo po povzetju na vaši lokaciji s kreditno ali debetno kartico (MasterCard®, Visa). Kupec in plačnik mora biti ista oseba, kot je lastnik debetne ali kreditne kartice.

    8. DOSTAVA

    Naročeni artikli bodo odpremljeni v najkrajšem možnem času.

    Dostavo naročenega blaga izvajajo naši partnerji: DPD, GLS in drugi. Možna dostava je navedena ob oddaji naročila.

    Stroški pošiljanja se izračunajo pri oddaji naročila, odvisno od naslova dostave, skupne teže in velikosti blaga v naročilu.

    Če ob pakiranju paketa nekaj blaga ni na zalogi, lahko po dogovoru z vami vaše naročilo razdelimo na več paketov. Najprej prejmete blago, ki je trenutno na zalogi, nato pa boste v določenem času prejeli preostalo blago. V kolikor se odločite za delno dostavo vam bomo strošek dostave zaračunali za vsako pošiljko posebej.

    Pošiljko lahko prevzamete osebno ali pa jo v vašem imenu prevzame pooblaščenec, zakoniti zastopnik ali skrbnik.

    Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, vam bo naš partnerj poslal sporočilo z navodili, kje lahko paket prevzamete oz. dogovorite za nov termin dostave.

    9. IZDAJA RAČUNA

    Po dostavi naročenih artiklov ali po opravljeni storitvi kupcu pošljemo tudi račun v pdf formatu na kupčevo e-pošto. V primeru osebnega prevzema na lokaciji prejema blaga kupec prejme natisnjen račun za nakupljene artikle.

    Na računu sta prikazana cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

    Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo ali ločeno odpremo znotraj naročila posebej.

    10. PROMOCIJE

    Skupaj s posebnimi cenami, o katerih smo v razdelku PONUDBA ARTIKLOV IN CENE pisali zgoraj, delamo na uresničevanju dodatnih priložnosti za promocijo blaga. Ko bodo na voljo nove promocijske funkcije, bodo opisane v tem razdelku.

    11. ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILA

    V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik, kot fizična oseba, pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

    Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: pivovarna.hopsbrew@gmail.com.

    Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tu https://drive.google.com/file/d/1FJoWX0KreDDrmi7ikCMDopQo17MkDluL/view?usp=sharing.

    Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z vračilom blaga, je strošek poštnine, v kolikor je bilo blago kupljeno ali vrnjeno preko pošte. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

    Tudi kupec lahko blago osebno prinese na enega od prevzemnih mest prodajalca, po dogovoru s prodajalcem. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega obrazca za vračilo blaga. Vračajočemu blagu mora biti priložena kopija računa ter osebni podatki kupca skupaj s številko osebnega bančnega računa, za vračilo denar.

    Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu potrebno vrniti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejema artikla (torej nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini).

    Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

    Če je kupec odstopil od nakupa in vrnjeno blago ustreza zahtevam, mu mora ponudnik vrniti vrednost plačanega blaga. Nakazilo mora ponudnik opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu vrnjenega blaga.

    Ponudnik se bo poskusil vrniti plačilo potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Vendar osnovno sredstvo za vračilo je nakazilo na TRR kupca.

    Odstop od pogodbe ni mogoč za blago (odlomki):

    •   ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

    •   ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

    •   ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl.

    Pravico do odstopa od pogodbe natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (podrobno 43.č člen in 43.d člen).

    12. GARANCIJA

    Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 14/12). In pa za tiste izdelke, za katere je bila dana prostovoljna garancija garanta (proizvajalca, uvoznika ali prodajalca).

    Izdelki, ki nimajo zakonsko predpisane garancije imajo garancijo le v primeru, da je to izrecno navedeno na spletni strani s predstavitvijo artikla.

    Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji, navedeni na garancijskem listu, ki je priložen izdelku. Garancija se uveljavlja s kopijo računa in garancijskim listom (ta je običajno priložen izdelku). Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi lahko nastale v garancijskem roku, bomo odpravili brezplačno. Če proizvajalec v roku 45 dni od prejetja blaga ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

    Garancija preneha veljati v naslednjih primerih:

    •   neupoštevanje navodil za uporabo,

    •   malomarno ravnanje z izdelkom,

    •   poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe.

    Obrazec za vračilo artikla v garancijo se nahaja tu https://drive.google.com/file/d/1pea3n27yYpXww3QgjRyQxRMr4cShRWma/view?usp=sharing.

    13. STVARNA NAPAKA

    Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:

    •   če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

    •   če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

    •   če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

    •   če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

    Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

    Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

    Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

    •   odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

    •   blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali

    •   vrne plačani znesek.

    Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu https://drive.google.com/file/d/1ZEIvoJPaVu2YhMGIKEtjSsF2o1kOYjXt/view?usp=sharing.

    Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila ZVPot.

    14. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

    Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil, 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

    Upravitelj spletne trgovine hopsbrew.pokupo.shop (ponudnik, podjetje Pivovarna Hopsbrew, proizvodnja piva in trgovina d.o.o.) je skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016, s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.

    Osebnih podatkov v nobenem primeru ne bomo posredovali nepooblaščenim tretjim osebam.

    Dostop do zbranih osebnih podatkov imajo le pooblaščene osebe (zaposleni in pogodbeni partnerji) z uporabniškim imenom in geslom. Vsi pogodbeni partnerji, ki imajo dostop do osebnih podatkov so zavezani skrbnemu ravnanju z osebnimi podatki skladno z uredbo (GDPR).

    Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdite v dokumentu Politika zasebnosti /privacy_policy/.

    15. KOMUNIKACIJA

    Ponudnik bo s kupcem stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če bi se kupec s tem strinjal pri oddaji naročila.

    Poleg Ponudnika se lahko Platforma obrne na kupca preko sredstev komunikacij na daljavo le, če bi se kupec s tem strinjal pri oddaji naročila.

    Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

    •   jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

    •   pošiljatelj bo jasno razviden,

    •   različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

    •   jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.

    Ponudnik in Platforma imata pravico, da kupcu pošljeta tehnična sporočila v zvezi s kupčevim naročilom in njegovo obdelavo, plačilom, dostavo ipd, ali pa se bodo obrnili po telefonu.

    16. OCENE, MNENJA IN PRIPOROČILA

    Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

    Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

    Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

    17. OMEJITEV ODGOVORNOSTI

    Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

    Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

    Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni, ki so lahko posledica tehničnih in drugih težav.

    Ponudnik ne odgovarja za morebitne občasne težave pri delovanju spletne strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij.

    Za zaplete in težave, ki bi nastale ob morebitni nepravilni uporabi blaga/storitev, Ponudnik ne odgovarja.

    18. PRITOŽBE IN SPORI

    Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost in vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb, ter določiti osebo, s katero se kupec v primeru težav lahko poveže po telefonu ali elektronski pošti. Pritožba se odda prek elektronske pošte na naslov . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

    Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

    Izvensodno reševanje potrošniških sporov

    Ponudnik Pivovarna Hopsbrew, proizvodnja piva in trgovina d.o.o. skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).

    Podjetje Pivovarna Hopsbrew, proizvodnja piva in trgovina d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev, ki se med drugim ukvarja tudi s spletno trgovino na območju RS, skladno z določbami relevantne zakonodaje objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom http://ec.europa.eu/odr.

    Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

    19. OPOZORILO

    Mladoletnim osebam je prodaja alkoholnih pijač prepovedana. Zato mora biti kupec polnoleten v času oddaje naročila in prejema blaga. V nasprotnem primeru ponudnik takoj odstopi od pogodbe.
    Minister za zdravje opozarja: Prekomerno uživanje alkohola škoduje zdravju!

    ZAKLJUČEK

    Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

    Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

    Pogoji veljajo od 05.11.2020.

Made on
Tilda